21 octubre 2011

QUATRE FULLES EN EL CONGRESO DIREDUCA11

Quatre Fulles es troba com a empresa col·laboradora en el Primer Congrés d'Autonomia, lideratge i Direcció de Centres Educatius DIREDUCA11 a València. Este congrés promogut per la Florida se celebra els dies 20,21,22 en l'Hotel SHValencia Palace. El Congrés és una cita que pretén reflexionar entorn dels elements que entren en joc i les diferents perspectives des de les que generar propostes que faciliten l'evolució cap a un model de centre d'autonomia verdadera i sòlida. Els participants comptaran amb tres dies per a reflexionar entorn del necessari lideratge transformacional en la societat del coneixement en la complexitat de com crear projecte d'escola, el rol professional i la funció directiva i tants altres reptes de present i futur.

Quatre Fulles se encuentra como empresa colaboradora en el Primer Congreso de Autonomía, liderazgo y Dirección de Centros Educativos DIREDUCA11 en Valencia. Este congreso promovido por la Florida se celebra los días 20,21,22 en el Hotel SHValencia Palace.

El Congreso es una cita que pretende reflexionar en torno a los elementos que entran en juego y las diferentes perspectivas desde las que generar propuestas que faciliten la evolución hacia un modelo de centro de autonomía verdadera y sólida. Los participantes contarán con tres días para reflexionar en torno al necesario liderazgo transformacional en la sociedad del conocimiento en la complejidad de cómo crear proyecto de escuela, el rol profesional y la función directiva y tantos otros retos de presente y futuro.



No hay comentarios:

Publicar un comentario