21 mayo 2012

NUEVO PROGRAMA: CLUB DE DEBERES

club de deberes
Nou Programa per a la millora del rendiment escolar ajundant en les tasques i deures escolars dels nostres fills.
Molts dels alumnesquan ixen de classe estan sols a la vesprada a casa perquè els seus pares estan treballant. Volem donar-los l´oportunitat per a que puguen fer els deures recolzats i supervisats per una persona que a més els aporte els coneiximents necessaris per a superar amb exit el curs.
OBJECTIU: el club dels deures intenta aconseguir un lloc acollidor i còmode per als xiquets, en el que puguen realitzar els seus deures i tasques escolars.
METODOLOGIA: l´estudi està dirigit per un professor/a que tindrà com a objectiu aconseguir que l´alumne aprenga a organitzar el seu temps i a obtindre el màxim aprofitament del temps d´estudi.
Es planteja com una via de reforç i enriquiment per a ajudar els alumnes i en especial a aquells amb més dificultats d´aprenentatge a superar amb éxit el curs.

Destinataris: xiquets/es de primària i secundària.
Duració: es realitzarà dos dies a la setmana amb duració d´1hora per sessió.
Preu: mensualitat des de 20€.

Nuevo Programa para la mejora del rendimiento escolar ayudando en las tareas y deberes escolares a nuestros hijos.
Muchos de los alumnos cuando salen de clase están solos por la tarde en casa porque sus padres están trabajando. Queremso darles la oportunidad para que puedan hacer los deberes apoyados y supervisados por una persona que además les aporte los conocimientos necesarios para superar con éxito el curso.
OBJETIVO: el club de los deberes intenta conseguir un lugar acogedor y cómodo para los niños, en el que puedan realizar sus deberes y tareas escolares.
METODOLOGÍA: el estudio está dirigido por un profesor/a que tendrá como objetvo que el alumno aprenda a organizar su tiempo y a obtener el máximo aprovechamiento del tiempo de estudio.
Se plantea como una vía de refuerzo y enriquecimiento para ayudar a los alumnos y en especial a aquellos con más dificultades de aprendizaje a superar con éxito el curso.
Destinatarios: niños/as de primaria y secundaria.
Duración: se realizará dos días a la semana con una duración de 1 hora por sesión.
Precio: mensualidad desde 20€.

Para obtener más información sobre este programa contacta con nosotros: educativas@quatrefulles.com o llama al teléfono 96 353 20 90.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario